duminică, 13 septembrie 2009

Fluturi


Rezervația Muntelui Domogled, dar si rezervatia Palrcului Natural ”Portile de Fier”, găzduieşte o faună bogată, dar cel mai bine reprezentate sunt lepidopterele, aproximativ 1500 de specii de fluturi. Iată câteva exemplare:


Iphiclides podalirius
Papilio machaon
Melanargia galathea
Aphantopus hyperantus


2009:

Cynthia cardui
Cynthia cardui                                             ...
Pieris rapae                 Callophrys rubi
Lasiommata megera                                                  
Iphiclides podalirius                        Iphiclides podalirius




Update: 26.05.2012: 

 
Inachis io                                              Vanessa atalanta
 
Melitaea athalia                                Coenonympha glycerion
 
Polygonia c-album                                   Vanessa cardui
 
Parnassius mnemosyne                  Zerynthia polyxena








3 comentarii:

  1. ce fluturi frumosi nu am mai vazut asa fluturi pina astazi imi plasi mult va besk fluturasilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase capturi, mai ales ca nu este asa de usor sa-i fotografiezi.

    Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

    Eu am galerii foarte mari pe alte site-uri, dar am creat doar de curand un blog.

    RăspundețiȘtergere

***

Fotografia - arta exprimarii vizuale - comunica, poate mai mult decat cuvintele, impresii, stari, emotii despre o pasiune, un subiect,... si inregistreaza mai multe detalii decat o poate face mintea.